Jeszcze o radiu Trzepak

Autor: Wojciech Apel (wojtek_at_pik-net.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 15:31:20 MET DST

Czesc

Wiem moze teraz nieco dluzszy list. Otoz, odpowiadajac niektorym powiem, ze
nie wiem czy jestem tu nowy czy tez nie. Pisze raczej rzadko ale czasem
czytam. Sprawy radia mnie interesuja o tyle, ze lubie sluchac - a poniewaz
ja i niektorzy nasi kumple lubia sluchac starych kawalkow to uruchomilismy
dla nich calkowicie internetowe:

Polskie Radio Trzepak - http://www.platforma.pl/trzepak

Idea radia jest prosta - siedzac przy swoim biurku w pracy, pracuja ciezko
na jakim tam XLSem albio DOCem pusc sobie cos, co znasz z dziecinstwa, co
kiedys Cie cieszylo, co kiedys bylo przebojem.

Jako formule przyjelismy, ze beda to tylko polskie kawalki, raczej przeboje
albo kawalki bardzo znane, nie bedzie reklam, wiadomosci i innego rodzaju
przerywnikow. Cos przy czym ma sie milo pracowac.

Dla zainteresowanych technika dodam, ze nadaje w technologii SureStrem wiec
ktos kto ma porzadne lacze moze to odbierac w stereo z naprawde dobra
jakoscia. Najlepszy strumien to stereo 64kb/s - najgorszy to 11kb/s do
sluchania przez modem 14,4 ale jakos jest wtedy telefoniczna.

Niektorzy to puszczaja, przez porzadne wzmacniacze na duze kolumny i mysze
przyznac, ze efekt jest duzo lepszy :-) niz bylby na "Bambino 4" czy na
"Mister Hit" (kto z tu obecnych jeszcze pamieta takie wynalazki?)

Tyle zrobilismy na dzis - moze niedlugo, jak ktos nas zacheci to zrobimy cos
wiecej.

Oczekuje od Was uwag, propozycji oraz slow zachety abym sie sprezyl i zrobil
cos jeszcze.

Wojtek (i ekipa)

PS. i jeszcze male podziekowania dla tych, co mi przy tworzeniu radia
pomogli, zwlasza ekipy gromadzacej sie wokolo serwisu informacyjnego
Amatorskich Sieci Komputerowych "Trzepak" http://www.trzepak.pik-net.pl