Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Fri 17 Sep 1999 - 14:49:10 MET DST

 Jarek> Dnia 16 Sep 99 o godz. 20:18, Bad message napisal(a):
> [...]
 Jarek> A ja sprawdzalem ze nie (to tez odpowiedz dla Ziemka
 Jarek> Borowskiego). Adresy te sa umieszczane *w kopercie* listu czyli
 Jarek> w komendzie RCPT TO: transakcji SMTP. I nigdzie indziej.

Jarku, czy jeszcze pamiętasz o co się kłócisz? Bo ja się pogubiłem już i
nie pamiętam dlaczego tak zażarcie toczysz wojnę z Bcc. Swoją drogą
podziwiam determinację.

--J.