Re: Bieżąca informacja

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 23:14:25 MET DST

"Robert R. Wal" <rrw_at_reptile.eu.org> writes:

> Jakby kto¶ miał w±tpliwo¶ci, to na podstawie powyższej definicji, systemy
> zarz±dzane przeze mnie do tej pory nie były ,,dobrze zarz±dzanymi
> systemami'' ;) W przypadku małych systemów wszyscy, wszytkich znaj± i
> wiedz± do kogo napisać jak co¶ jest nie tak.

A tak swoja droga: czasem mam ochote porozmawiac z userem i nie moge
go nijak zlapac (albo mnie nie ma, albo jego itd). Wiecie jak najszybciej
to zrobic? Wystarczy wstawic gwiazdke w drugim polu w pliku cienia :-)
Zwykle user zjawia sie u mnie w ciagu kwadransa, potem tylko trzeba
skasowac gwiazdke.

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator