Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 14:57:29 MET DST

Dnia 13 Sep 99 o godz. 13:17, Robert R. Wal napisal(a):

> Nie. Nie wszystkie listy, które nie zawierają w nagłówkach twojego adresu
> nie są do Ciebie osobiście i nie wszystkie listy, które mają Twój adres w
> nagłówkach są kierowane do Ciebie. Jeśli pomyślisz nad tym dłużej, to sam
> znajdziesz takie przypadki.
O ile potrafie sobie wyobrazic list, ktory ma moj adres w naglowku i nie jest
do mnie (chociazby niektore listy dyskusyjne niestety tak sie zachowuja :-(),
o tyle, jezeli list nie ma mojego adresu (ani zadnego z aliasow, ani z kont,
z ktorych forwarduje poczte) ani w "To:", ani w "Cc:", ani w "Bcc:", i nie
pochodzi z listy dyskusyjnej - to moze byc chyba tylko spamem - a wiec i tak
nie jest kierowany do mnie...
O jakim przypadku myslisz???

> Możnaby tak kogoś zmailbombować korzystając z czyjegoś autorespondera...
Jak, skoro autoresponder (typu vacation, bo o taki mi chodzilo) na dany adres
odpowiada tylko raz?

> Albo wciągnąć inteligentnych inaczej newbies w dyskusję z czyimś
> autoresponderem.
Znowu - pytanie j.w.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa