Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 14:51:13 MET DST

Dnia 13 Sep 99 o godz. 13:17, Robert R. Wal napisal(a):

> Mam Ci pokazać moje regułki sortujące listy dyskusyjne, na które jestem
> zapisany, czy wystarczy Ci informacja, że zajmują 55 linijek i czasami
> jakiś list (ostatnio nie częściej niż raz na kilka miesięcy) się przez nie
> przedostaje?
Moje maja 5 linijek (mowie konkretnie o tej czesci regulek, ktore wycinaja
listy dyskusyjne z autorespondera - do tego dochodza 4 linijki wycinajace
listy od demonow, samego siebie i adresowane na alias, pod ktorym obsluguje
liste providerow, bo on ma oddzielny autoresponder) i jakos dzialaja...
no ale ja jestem zapisany tylko na kilkanascie list dyskusyjnych...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl