Re: Autorespondery (bylo Re: Re: Panowie administratorzy)

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 15:48:30 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:
>IMHO zdecydowanie mniejsza (a wlasciwie to zadna) szkode wyrzadza przypadkowe
>wyslanie autoodpowiedzi na jakis anonim, niz pozostawienie bez odpowiedzi
>listu "rzeczowego, zawierajacego pytanie w konkretnej sprawie" :-)

Wszystko zależy od konkretnej sytuacji. Ja jednak jestem zwolennikiem
nieułatwiania życia włamywaczom - list wysłać może KAŻDY, a wiadomo
że tak jak klasyczne włamanie do mieszkania tak i włamanie do sieci
łatwiejsze może być pod nieobecność miejscowego BOFHa.

Ja akurat w ciągu ostatnich kilku lat dostęp do poczty mam non-stop.
I to także w trakcie licznych podróży.
Ale np. w trakcie urlopu wolę tylko sprawdzić czy nie ma nic naprawdę
ważnego nie cierpiącego żadnej zwłoki i na listy odpowiadam z opóźnieniem
z premedytacją, faktycznie wtedy możnaby stosować taki pseudo-auto responder
czyli wysyłać standardowy tekścik auto-respondera tyle że ręcznie.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-