Re: Cud???

Autor: Konrad Stepien (konrad_at_interdata.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 18:24:09 MET DST

Cezar Cichocki <cezar_at_cs.net.pl> napisał(a):
>VTAM!
>
>Szczeka mi wypadla przed chwila. Sciagam Star Office 5.1 z Sun'a. Wyjscie
>na swiat idzie obejsciem przez CW. Spodziewalem sie kilkunastobajtowych
>transferow, tymczasem mam.... 100K/s! Pomiar jest wiarygodny, bo idzie na
>probce wielkosci 70MB.
>Czyzbym trafil w testy nowego (szybszego) lacza TP S.A. na swiat, czy tez
>jestem jedyna osoba uzywajaca w tej chwili w Polsce internetu? ;)
>Swoja droga ciekawe co bedzie za dwie godziny....

Cholera, ja ciągnę teraz. Kapie 10 bajtów/sek.
Za to w niedzielę zap#!@#$ło tak, że łeb chciało urwać.
www.novell.com, www.microsoft.com, www.cisco.com i inne taki właziły
jakbym je miał za ścianą. Szkoda że ja goopi wtedy SO nie pociągnąłem.

PS. Cezar, jak uda ci się zassać tego SO do daj cynk. Jak mam
wersję jeszcze ze stardivision i koniecznie chce ode mnie jakichś
seriali. A skąd ja mam je teraz wziąść ?!

--
Konrad Stępień          | Hardware is indeterministically reliable.
konrad_at_interdata.com.pl | Software is deterministically unreliable.