Re: SENSOWNA PROPOZYCJA (bylo Re:Panie Płókarz,

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Tue 07 Sep 1999 - 14:24:53 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Sugerujesz ze dozorca powinien go cichaczem wyrzucic do zsypu?

Analogie sprawdzają się tylko do pewnego momentu. Chcę powiedzieć
tylko tyle, że nie da się uniknąć odpowiedzialności service
providera i, co za tym idzie, zatrudnianego przez niego
administratora. Ta odpowiedzialność już w praktyce istnieje, czy to
się komuś podoba czy nie. Wypadałoby przynajmniej uznać
rzeczywistość, zamiast się obrażać na cały świat.

--
Grzegorz Staniak
Average User (TM)