Re: cancelowanie grup alt i postow

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 22:07:24 MET DST

Dnia 4 Sep 99 o godz. 21:15, Nina Liedtke napisal(a):

> A tak przez ciekawość: czy Ty, Jarku i Grześ Staniak, pomysłodawca,
> naprawdę chcecie cenzurować wszystkie 40 tys. grup z okładem i
> cancelować z nich _wszystkie_ nielegalne treści?
Pewnie nie wszystkie, tylko te ktore ktos zglosi ;-).
Naprawde *nie wiem* (w przeciwienstwie do niektorych osob tutaj na grupie,
ktore sa pewne ze wiedza), czy taki pomysl "wypali". Nie wiadomo ile byloby
takich zgloszen. Byc moze sa tez sensowniejsze propozycje radzenia sobie z
nielegalna trescia na newsach. Moze nie kasowac, tylko o *kazdym
zauwazonym* tego typu przypadku powiadamiac policje (tez musialby byc do
tego odpowiedni adres, tylko ze podejrzewam ze szybko by go zamkneli, bo
zapewne osob obslugujacych ten adres w policji byloby znacznie mniej niz
"moderatorow" w propozycji, o ktorej pisalem...). Ale chyba faktycznie nie
mozna dalej stac na stanowisku "nic sie nie da zrobic". Powiedz mi, co
zrobisz, jak sejm nam nagle uchwali prawo, ze za wszystkie nielegalne
tresci na newsach odpowiada wlasciciel serwera??? Bo ja wtedy to czarno
widze... :-(((

> Czy też chodzi tylko o
> przeglądanie alt.binaries.pictures.* i wyławianie stamtąd pornografii
> dziecięcej, a jeśli tak, to skąd taka wybiórczość?
Mnie na pewno o to nie chodzi, bo w ogole nie przegladam tych grup, wiec
nie moglbym skladac doniesien z tych samych powodow co ty ;-). I w zasadzie
prywatnie nic mnie nie obchodzi istnienie badz nieistnienie tych grup.
Trudno mi odpowiadac za Grzeska - byc moze faktycznie chodzi mu glownie o
pornografie... Jednak trafila mi do przekonania powyzsza grozba, o ktorej
pisal Grzesiek, i dlatego uwazam, ze warto sie zaczac zastanawiac nad tym,
co robic, i rzucic moze pare nawet glupich pomyslow, z ktorych moze w koncu
wykluje sie cos sensownego (jak na razie, pomysl Grzeska wydal mi sie
najsensowniejszy z tego, co proponowano dotychczas, ale to wcale nie musi
znaczyc, ze jest on dobry), niz dalej tkwic w bezczynnosci.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl