Re: cancelowanie grup alt i postow

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 19:14:19 MET DST

Nina Liedtke wrote:

> znaczy 'rozpowszechniać' i co to jest 'zdjęcie pornograficzne'? Czy
> zdjęcia gołych pięciolatów na plaży to pornografia? Czy zdjęcie gołej
> dziesięciolatki to pornografia? A jeśli zdjęcie gołej dziesięciolatki
> znajduje się na serwerze Akademii Medycznej, to jest pornografią czy
> nie? No i skąd wiadomo, ile lat ma osoba, widniejąca na zdjęciu? Tak się

I na to jest sposob.
Jesli zdjecie nagiej dziewczynki 5 letniej na plazy jest na stronie
erotycznej, to wiadomo w jakim celu (by wywolac podniecenie), a to jest
pedofilia. Jesli natomiast to samo zdjecie byloby np. na stronie rodziny
dajmy na to Kowalskich jako ich pamiatka z pobytu na plazy we Wloszech i
przedstawia ich kochana coreczke na tle pieknego morza itp, to to juz
nie jest pedofilia (zdjecie to nie ma na celu wywolywania podniecenia).
Tak samo jak na serverach Akademi Medycznej moga byc zdjecia z sekcji
zwlok w celach edukacyjnych dla studentow. Gdyby takie zdjecia byly na
stronie porno to jest to koprofilia.
Takie jest moje zdanie, ale moze sie myle.
To ile ma dokladnie dana osoba lat jest ciezko ustalic, dlatego tez do
zdjec pedofilskich sa zaliczane raczej zdjecia malych dzieci do 7-8 lat,
bo takie latwo rozpoznac. Chyba, ze na stronie autor sie chwali ze sa to
zdjecia pre-teens jak w przypadku sex.net.pl no to sprawa jest jasna.

--
Pozdrowienia, Easy_R