Re: Usenet = Pornografia ? bylo Re: Serwer news.icm.edu.pl -- podsumowanie

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 09:44:19 MET DST

Marcin Pawlak napisal(a):
[...]
: ...jedyny wniosek, jaki mi sie po tym poscie nasuwa, to ze obywatel Rychter
: jest wrednym, antyspolecznym osobnikiem, a na dodatek nie ma pojecia nawet o
: podstawach funkcjonowania Usenetu

Tak. A na dodatek jest cylkistą. Co prawda nie widziałem,
ale ktoś mi mówił że widział go kiedys na rowerze.

FUT: zaraz, co ja tu miałem napisać ?

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... I, hate the rain and sunny weather,