Re: Odp: Odp: pedofilia na polskich serverach

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 09:41:19 MET DST

Michal Rok wrote:

> Prowadzisz serwis "erotyczny". Reklamujesz na nim (i zarabiasz na ludziach,
> ktorych ta reklama skusi do klikniecia) pornografie ze zwierzatkami,
> super-malolaty, mlodziutkie japoneczki i tak dalej. Dzieciecej pornografii
> masz tam dokladnie tak samo duzo, jak oskarzany przez ciebie o najgorsze
> swinstwa admin www.sex.net.pl. Moze zacznij obrone moralnosci od wlasnej
> strony i wlasnych reklamodawcow?

Ostatni raz to wyjasniam, bo widze, ze niektorzy sa bardzo ograniczeni
umyslowo.
Serwis moj jest zbiorem LINKOW do stron erotycznych. Nie ma na nim
ZADNYCH zakazanych przez polskie prawo materialow (czyt. zdjec , filmow)
sexu ze zwierzetami czy pedofilskich.
To natomiast co rozni webmasterzy trzymaja na swoich stronach www musi
byc zgodne z lokalnym prawem kraju w jakim dzialaja.
Wiem co jest zabronione w Polsce i walcze z serverami pedofilskimi w
Polsce.
Nie mam zamiaru cenzurowac calej Sieci, poniewaz w kazdym kraju jest
inne prawo. I to co u nas jest zabronione lub kloci sie z naszymi
zasadami moralnymi i etyka w innym kraju moze byc normalnoscia.
Nie potepiam ludozercow w jakiejs dzungli w Afryce, ze lubuja sie w
jedzeniu ludzkiego miesa. Jest to bowiem u nich normalne i taka maja
kulture. Naucz sie toleracji dla innych. Nie porownuj calego swiata do
twoich zasad moralnych i etycznych. Kazdy jest inny. Sa rozne kultury, a
zasady etyczne zmieniaja sie na przelomie wiekow.
Za czasow Kalikuli np. sex z dziecmi, czlonkami najblizszej rodziny itp
byl czyms normalnym.
Nasza kultura rowniez sie zmienia. Porownaj sobie co brzydzilo nasze
babcie chociazby a co jest normalnoscia teraz (stroje bikini, topless,
nudyzm).
Wszystko sie zmienia. Skad wiesz, czy za 20 lat nie uchwala w Polsce
prawa jeszcze obnizajacego wiek dopuszczalnosci do sexu i pornografii ?
Teraz ta granica jest 15 lat. A jeszcze kilka lat temu bylo 18 lat.

--
Pozdrowienia, Easy_R