.

Autor: Jacek (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 09:47:20 MET DST

Marcin Pawlak wrote:

> ...jedyny wniosek, jaki mi sie po tym poscie nasuwa, to ze obywatel Rychter
> jest wrednym, antyspolecznym osobnikiem, a na dodatek nie ma pojecia nawet o
> podstawach funkcjonowania Usenetu
>
> Marcin
>
> ps. sorry, ze tak pocialem, ale nie moglem sie oprzec...

I to jest bledny wniosek,
jak w calej tej dyskusji , ze usenet to jedynie pornografia.

Jak sie wytnie wszystkie grupy i pozostawi jedynie alt.sex.binaries...
to uzytkownik takiego okrojonego usenetu moze takie bledne wnioski
wyciagnac.

Jak sie z postu powycina 90% wyrazow , to pozostanie tez cos,
co moze miec dowolne znaczenie .
J.
EOF