Re: PKP[1], czyli co z newsami w ogole?

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 15:35:46 MET DST

Andrzej P. Wozniak <uszer_at_polbox.com> wrote:
[----]
: Dla ułatwienia podam przykłady konkretnych odpowiedzi.
: 1. Mój serwer nie jest publicznie dostępny dla użytkowników tpnetu, więc
: problem nie nie dotyczy.
: 2. Nie zamierzam udostępniać swojego serwera dla użytkowników tpnetu, więc
: problem mnie nie dotyczy.
: 3. Nie wiem, kto poza tpnetem udostępnia równocześnie grupy comp.* i pl.* do
: czytania i wysyłania.
Wszystko powyższe... :-)
: 4. Udostępniam grupy pl.*, mógłbym też udostępniać comp.*, ale potrzebuję
: mocy przerobowych. Szukam sponsora.
Nie w tym problem, przynajmniej nie w moim przypadku. Udostępniam
comp.* (i inne grupy z Big8, a także alt) lokalnym użytkownikom, więc
miejsce na dysku zajmują i tak, a maszyna jest szybka. Chodzi o to,
że nie lubię czytać skarg przychodzących gdzieś ze świata na adres
abuse_at_news.agh.edu.pl... w przypadku, gdy powodem tej skargi był
użytkownik z AGH, mogę zadbać o to, by problem się nie powtórzył ;->
a w przypadku osób spoza AGH nie za bardzo mam tę możliwość.
No i poza tym, nie za zajmowanie się skargami na postronne osoby mi
tu płacą.

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) --  Network Manager                        B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O