Re: PKP[1], czyli co z newsami w ogole?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 07:14:41 MET DST

Jacek Zapala napisał(a) w wiadomości: ...

On Thu, 26 Aug 1999, Andrzej P. Wozniak wrote:

> [...]
[...]

>Widzisz, z reguly nie ma nic za darmo. Chcesz miec pelny dostep do newsow
>- prosze bardzo, ale wykup najpierw konto u jakiegos providera, ktory Ci
>taki dostep zapewni. Utrzymanie serwera kosztuje i ktos te koszty musi
>pokryc.

>Żądane przez Ciebie rozwiązania systemowe "Administrator udostępnia zasoby
>serwera - za to mu płacą" jak najbardziej istnieją.

Cały czas interesuje mnie konkretna odpowiedź: Który serwer news? Co
udostępnia - jakie grupy i w jakim zakresie (czytanie/pisanie, czas
przechowania)? I komu?
Jak będę wiedział kto, to będę pytał za ile.
Mnie osobiście interesuje Warszawa, ale lista powinna być ogólnie dostępna i
obejmować cały kraj.
Czy w Polsce są tysiące serwerów news, że nie można zrobić ich listy? A
lista największych providerów będzie traktowana jak reklama? A może teraz
nikt nie będzie chciał się przyznać - tak, u mnie też są grupy alt.*?

--
Zazwyczaj rzeczy praktyczne są ŁADNE. Rzeczy PIĘKNE bywają niepraktyczne.
   Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)