Re: Odp: Odp: pedofilia na polskich serverach

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 09:46:52 MET DST

A wiec stalo sie! ;-) Dnia 1 Sep 1999 08:35:36 GMT,
osoba podpisujaca sie: Marcin Debowski <agatek_at_sdf.lonestar.org>, w artykule:
<7qiogo$jft$1_at_sunrise.pg.gda.pl> napisala:

> Wiesz, tak jak dotąd miałem pewne wątpliwości, bo adresy które podałeś,
> zawierają IMHO faktycznie co najmniej dyskusyjne zdjęcia, to tym
> powyższym tekstem udowodniłeś właśnie, że jesteś czystej wody hipokrytą.

Nie wiedziałeś o tym?!? Heh... jak to było? ,,Diabeł się przebrał
w ornat i ogonem na mszę dzwoni''?

Rzeczywiście nadciągają chyba Dni Ostatnie, skoro tacy ludzie jak
Easy_R czy Mandrax biorą się za obronę *moralności*. :-/

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr_at_irc.pl> PGP: DB36A1F1 |