Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_insert.com.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 13:16:04 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> pisze, co następuje:

> Artur Bartnicki wrote:
>
> [...]
>
> A teraz przekonaj mnie, że analogia jest odpowiednia. Jakoś nie
> widzę oczywistego absurdu w edukowaniu użytkowników, opracowaniu
> sposobu postępowania dla administratorów, a nawet czarnej liście
> interwencji/grup czy cenzorskich inicjatywach użytkowników.

O ile dobrze pamiętam, to głównym mechanizmem, który jak dotąd
proponowałeś, było kasowanie grup o durnych nazwach. Jeśli uważasz, że
w jakimkolwiek stopniu zmniejszy to ilość pornografii dziecięcej
dostępnej w Usenecie, to gratuluję dobrego samopoczucia. Dla mnie jest
to walenie masłem w kamień, czyli działanie dla samego działania.

Zauważ, że nie sugeruję, że tego (rozbicia kamienia, czyli
przynajmniej zredukowania ilości pornografii dziecięcej w Sieci) się
nie da zrobić. Sugeruję jedynie, że należy do tego się zabrać z
odpowiednimi narzędziami i z całą pewnością nie będzie to łatwe.

--a
  / _ | _ ) Artur "Archie" Bartnicki praca: (0-71) 348 82 54
 / __ | _ \ mailto:archie_at_insert.com.pl dom : (0-71) 342 68 22

Jak świeże są barwy tych, co byli w cieniu.