Re: Panowie administratorzy - Wam się po prostu nie

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 12:39:39 MET DST

Zygmunt Gorszczynski wrote:

> To troche jak z prawem - nieznajomosc nie zwalnia od przestrzegania. Czy
> masz pretensje do adminow o to, ze jakis user nie zadal sobie trudu
> poznania zasad korzystania z newsow?

Jak na razie zasady używania Usenetu nie są polskim prawem, a ustawa
dotycząca pornografii jest. Poza ty, pokaż mi proszę jeden dokument
w polskiej sieci który mówi o trybie załatwiania podobnych spraw
przy użyciu adresu "abuse@" (poza "zasady.html" na ICMie).

[...]

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>