Re: Panowie administratorzy - Wam się po prostu nie

Autor: Zygmunt Gorszczynski (egon_at_w3.com.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 10:37:06 MET DST

DarekO wrote:

> Zachowujecie się jakby Wam internet spaczył podejście do życia. Uważacie
> że każdy kto korzysta z news musi znać adres abuse_at_serwer - jak nie to
> kretyn i nie należy zwracać na niego uwagi. Chcecie żeby społeczeństwo
To troche jak z prawem - nieznajomosc nie zwalnia od przestrzegania. Czy
masz pretensje do adminow o to, ze jakis user nie zadal sobie trudu
poznania zasad korzystania z newsow?
> [...]
> sobie to wyobrażacie? Pani Krysia z warzywnego na pewno zrozumie że nie
> możecie poświecić 1 h tygodniowo na przegląd nazw grup. Na pewno..... Jak
> możecie wymagać żeby ktokolwiek przechodził obojętnie obok tak banalnie
> łatwego dostępu do pedopornografii???
> Normalne postępowanie człowieka w takich sytuacjach to tępienie zła w
> każdym miejscu gdzie się pojawia. No może nie wszystkich ludzi. Wy uważacie
> że to nie wasza sprawa :( Wy pozwalacie pedofilom jawnie używać waszych
> maszyn. I nie chce Wam się choć trochę tego utrudnić. Smutne to.

Skoro policja nie chce sie bawic w cenzorow (wywiad z przedstawicielami
KGP w dodatku do GW) to dlaczego maja to robic admini?

> Na początku tej dyskusji uważałem że administratorzy są winni. Potem mnie
> przekonaliście że nie. Z Waszych postów wynikało że chcecie jakoś z tym
> walczyć. Myślałem że będzie to konstruktywna debata. Kicha z tego wyszła.
> Teraz zrozumiałem że wy po prostu nie chcecie nowych obowiązków.

W rzeczy samej! Zazwyczaj administratorzy maja tyle pracy (szczegolnie
dotyczy to administratorow tak duzych sieci jak siec ICM'u), ze czesto
musza zostawac po godzinach aby wszystko dzialalo. Do tego dodaj
potrzebe stalego doksztalcania sie (w tym zawodzie jak chyba w zadnym
innym latwo wypasc z obiegu), koniecznosc wspolpracy z uzytkownikami etc
etc i zrozumiesz, ze administratorzy naprawde nie chca nowych
obowiazkow. Co wazniejsze - zrozumiesz tez dlaczego.

Zygmunt Gorszczynski