Re: SENSOWNA PROPOZYCJA (bylo Re:Panie Płókarz,

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 09:52:31 MET DST

"J.F." wrote:

> Zaniechanie jest przestepstwem jedynie wtedy gdy jest to wyraznie napisane
> w ustawie. Przy pornografii nic takiego nie pisze :-)

Owszem, ale prawnicy, polscy i nie tylko, wypowiadając się na temat
rozpowszechniania tejże wyjmują spod odpowiedzialności service
providera tylko wtedy, kiedy nie jest on świadom nielegalnych treści
przechodzących przez jego maszyny. Vide
http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/gazeta/wydanie_990831/prawo/prawo_a_4.html.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>