Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 15:11:45 MET DST

Slawomir Bialek wrote:

[...]

> właśnie jak tak czytam Grzegorza, to nie mogę się oprzeć wrażeniu,
> że prezentuje postawę, którą określiłbym parafrazą
> "w imię prawa sku[---]" :)
> nie ważne po co, nie czy w ogóle to odniesie jakiś skutek,
> nawet nie ważne, że ma to sporo minusów i spore wady...
> ważne jest tylko jedno: <wstawić powyższy cytat>

Wydawało mi się, że to jest po prostu normalne, biorąc pod uwagę
wagę sprawy. "Po co", to chyba jest dla wszystkich jasne i nie
chciałbym wchodzić w dyskusje, dlaczego pornografia dziecięca jest
be, a nie na ten przykład trochę cacy. "Czy w ogóle to odniesie
jakiś skutek" nie można się IMHO przekonać nie próbując, a to, "że
ma to sporo minusów i spore wady", jest akurat dyskusyjne. Wymień te
wady i minusy.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>