Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 15:08:10 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote:

[...]

> moze lepiej nie ?
> nie calkiem rozumiem Twoj balwochwalczy stosunek do prawa.
> w wielu miejscach przymyka sie oko na pewne naruszenia prawa,
> z pozytkiem dla ogolu.

Wydawało mi się do tej pory, że jest to prostu _normalny_ stosunek
do prawa, a nie żaden ekstremizm. Albo się je stosuje, albo nie.
Jestem akurat skłonny zgodzić się z tym, że niekiedy prawo jest
trochę nieżyciowe, ale jaki pożytek dla ogółu miałoby przynieść
zaniechanie jakichkolwiek działań w stosunku do postów i grup
niosących nielegalne treści w Usenecie?

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>