Re: Kontrola Internetu

Autor: Jacek (expert_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 21:19:45 MET DST

> Hmm, gdybym musiał przesyłać _ściśle_tajne_ teksty do kogoś -
> sam napisałbym sobie program szyfrujący/deszyfrujący, wygenerował
> jakiś klucz, np. 100MB, który otrzymałby (nie Internetem oczywiście
> :-)))) mój odbiorca wraz z programem. Zaszyfrowany tekst wrzucałbym
> gdzieś do jakichś mp3, potem bym je "spakował" rar'em i przesłał
> siecią. Myśle, że niemożliwe technicznie byłoby odróżnienie takiego
> pliku od zwykłego spakowanego mp3 na tyle aby jednoznacznie swierdzić,
> że zawiera ukryte dane (kwestia odpowiedniego zakodowania tekstu aby
> się dobrze "kamuflował").
Ok,
ale jezeli ten Echelon istnieje i ma artifficial intelligence
to przewidzial kodowanie tekstu rozproszonymi plikami graficznymi (no
problem) i ze obrazek jpg czy gif cioci na wakacjach
zawiera tekst :
"marchewka jest zawsze soczysta na wiosne" ;-)

Po prostu taki Echelon patrz czy ciocia to twoja ciocia i liczy ile razy
wysylasz to samo zdjecie i do kogo ;-)

Czy Echelon ma oddzial w Warszawie ?

Bo metoda kodowania tekstu rozproszonymi plikami graficznymi jest stara
jak swiat.