Re: panie plotkarz, głupiś pan

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 14:10:42 MET DST

Michal Mosiewicz wrote:

> Bzdura. Jakby używanie słów oznaczających czyny karalne było karalne, to
> byś bracie już uzbierał na ładny wyrok. Można się zastanowić, czy ich
> usunięcie spodowoduje spadek przestępczości.

Jeśli grupa notorycznie zawiera materiały nielegalne, to IMHO
powinna zostać skasowana. Z nazwy jako kryterium wycofuję się, bo to
rzeczywiściwe nie ma sensu (ale wkurza mnie to zdrowo). A poza tym,
jeśli na tych grupach popełnia sie przestepstwa, to ich usuwanie
jest MBSZ moralnym obowiązkiem. Podobnie jak zamknięcie lokalu w
którym się notorycznie handluje narkotykami. Jak dla mnie, nie ma
sensu myślenie "jak im tu nie pozwolimy, to zrobią to gdzie indziej"
- albo się egzekwuje prawo, albo nie.

[...]

> Właściwe pytanie to by było jakbyś zapytał - po co? czy to coś zmieni?

Nie wiem. Może po prostu na razie nie środków technicznych, ale coś
chyba można próbować robić.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>