Re: Wirtualne dzieciece porno

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Tue 31 Aug 1999 - 11:40:25 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:

> A tak z ciekawosci - to z jakiego powodu?

Tak na początek - to _jest_ nielegalne, bo ustawodawca nigdzie nie
określa, że pornografia "twarda" musi być "realna". A poza tym,
jeśli coś takiego dopuścimy, wcześniej czy później powstanie
normalny rynek na coraz bardziej realistyczne dewiacje "wirtualne".
Jeśli popatrzymy np. jak przez ostatnie 20 lat naga, brutalna
przemoc stała się towarem komercyjnym (we wszystkich aspektach, od
mody na kryminalistów w Hollywood, przez "pulp fiction" i jej
odmiany, do napędzających kasę prasie perwersyjnych zabójców), to
jestem prawie pewien, że po pewnym czasie najprzeróżniejsze dewiacje
stałyby się po prostu "zainteresowaniami". Jednego roku modne byłyby
jedne, innego drugie, a ogólnie wszystko to, co dzisiaj jest
potępiane, stałoby się "normalne". A ja nie chcę, żeby np.
własnoręczne mordowanie było "normalne" - już mi wystarczą dzieciaki
zabijające koleżankę z klasy "bo była dziwna" i komnetujące, że "nie
było jak na filmie". Nie chcę, żeby za parę lat podkradały rodzicom
"wirtualne" zbiorowe gwałty i uczyły się na tym, jak wygląda dorosłe
życie.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>