Re: Panie Płókarz, proszę przyjć wyrazyuznania

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 16:51:20 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Nie slyszalem, by takie slowa, nawet polaczone, byly nielegalne w Polsce.

I to mnie niestety maksymalnie wkurza, bo oznacza tolerowanie
"kącika pedofila" w polskiej sieci. Nawet jeśli spotykają się tam co
najwyżej wrogowie pedofili, uważam to za "zakłócanie porządku
publicznego". Poza tym, to jeszcze nie znaczy, że należy takie grupy
tolerować. Jeśli ich prowadzenie jest legalne, dlaczego zostały
usunięte z ICMu?

> Natomiast w wielu przypadkach takie grupy nie zawieraja zadnego
> nielegalnego materialu - nie dlatego, ze admin siedzi i wycina artykuly,
> ktore mu sie nie podobaja, tylko dlatego, ze artykuly ze zdjeciami
> (obojetnie jakimi) moga po prostu nie zostac zaakceptowane jako binarne
> lub zbyt wielkie. Dlatego m.in. chetnie poznalbym Message-ID artykulow
> z nielegalnymi zdjeciami - bez tak podstawowej informacji pomowienie ICMu
> jest tylko pomowieniem.

Twój punkt widzenie. Ja akurat nie kwestionuję faktu znalezienia
takich materiałów na grupach o podanych nazwach.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>