Re: Kontrola Internetu

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Sun 29 Aug 1999 - 02:47:40 MET DST

Sat, 28 Aug 1999 14:33:07 +0200, Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> napisał(a):

>Nie musze sie z nimi liczyc.

księża na księżyc

>Czytam regularnie i dokladnie liste techniczna
>o Linuxie dla providerow,

a co mnie obchodzi co czytasz ? to twoja sprawa, publikując nie masz wyboru odnośnie liczenia się lub nie, w taki czy inny sposób dostosujesz się bo to dla ciebie WYGODNE

>W internecie bardzo wazny jest wlasnie ten wolny rynek - jest lista dla
>znajacych sie na rzeczy, i jest dla lamerow.

tylko, że mówimy o PUBLICZNYCH grupach dyskusyjnych, tu ma wstęp każdy zainteresowany

>Jesli pojawia sie duze grono,
>ktoremu zadna z istniejacych form nie odpowiada, to tworzą nową, ktora
>lepiej bedzie im pasowala. Jesli pojawi sie dostatecznie duzo osob ktore
>nie toleruja pornografii na newsach, i wymysla jakis sposob pilnowania
>tego, to moze na przyklad powstac calkiem oddzielna hierarchia grup news,
>ze scislym moderowaniem postow. A co wybiora uzytkownicy i za kim zaglosuja
>swoimi pieniedzmi jako ogladacze reklam to zycie pokaze.

kosmiczne bzdury, każde forum publiczne wymusza na jego użytkownikach przestrzeganie prawa znacznie ściślejsze niż na jakimś prywatnym

>ps. ehlo to wariant helo z protokolu SMTP :)

niesamowite, i pewnie myślałeś, że ja o tym nie wiem i jak teraz powiesz co to jest to napiszę "a to w takim razie pozdrawianie się ehlo'em nie jest dziwactwem" ? facet, z kuli mnie to ty możesz nawet na rękach chodzić, jednak dziwactwo to nieprzeciętne, drugim dziwactwem z twojego artykułu w pełni pasującym do charakteru całego internetu to seplenienie, każdy normalny człowiek znając swój język narodowy używa go, a w internecie ludziki uważają, że normalne jest us-ascii