Re: Panie Płókarz,

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 16:59:43 MET DST

Robin Wschód wrote:

> tak jak 90% NORMALNYCH użytkowników

czy opierasz swoje stwierdzenie na jakichs przeslankach,
czy tez raczej znowu wymysliles cos sobie ?

chcesz powiedziec, ze wiekszosc uzytkownikow internetu
nie wie jak z niego korzystac ? no moze od kilku lat
coraz wiecej w tym prawdy niestety, ale - niech
sie edukuja, na pewno im to nie zaszkodzi.

--w