Re: Panie Płókarz, proszę przyjćwyrazy uznania

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl.invalid)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 14:24:50 MET DST

Fri, 27 Aug 1999 07:19:35 +0200, Wojtek Sylwestrzak <W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl> napisał(a):

>jedna z roznic jest taka, ze dealer narkotykow bierze za nie kase,

a jakby nie brał, to społeczeństwo poparłoby rozdawanie ? poza tym czy naprawdę właściciel jakikolwiek serwera coś rozdaje ? tak to może wyglądać z punktu widzenia klienta, ale on to robi we własnym interesie, przekalkulował, że mu się opłaca i tyle, jak mu się przestanie opłacać to na pewno nie będzie rozdawał, taka mała promocja

>wiec uderzajac w niego niszczy sie popyt u producenta. natomiast w
>przypadku
>newsow 'producent' nawet nie zauwazy, ze grupa znikla z jakiegos
>serwera.

to ty chcesz z kimś walczyć ? a ja myślałem, że przestrzeganie prawa jest w INTERESIE społeczeństwa, które go sobie wymyśliło