Re: Przekręcanie wypowiedzi z newsów w Rzeczypospolitej

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 28 Aug 1999 - 06:06:49 MET DST

Nina Liedtke wrote:
> Wśród tych listów, które rzekomo 'nadeszły do redakcji' ze zdumieniem
>przeczytałam następujący tekst, podpisany moim nazwiskiem:

pocieszę cię, że w GW znalazłem również fragment twojej wypowiedzi...
według paru osób tutaj i dziennikarzy - mieli oni prawo przepisywać
posty do swoich artykułów, dowolnie przy tym nimi manipulując, według
mnie - nie, ale ja nie mam pojęcia o prawie :) spróbuj oficjalnego
listu do redakcji, jak to nie poskutkuje to chyba trzeba będzie