Re: Sposob postepowania (bylo: Panie ...)

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 19:02:10 MET DST

Jaroslaw Rafa napisal(a) dnia [27 Aug 1999]:

>do ktorych bedzie on odsylac. IMHO jest to bardzo wazna sprawa, bo
>stopien niedoinformowania obecnych nowych uzytkownikow sieci (a nawet

<nieco zlosliwie>
Niektórzy są prawdopodobnie umyślnie trzymani w niepewności przez
marketingowców, np. w FAQ pewnego dostawcy Internetu:

Pytanie: Jakie macie łšcza internetowe?
Odpowiedź: Bardzo szybkie. Każdy może to zweryfikować przy pomocy programu
ping.

Pytanie: Czy trudno się do was dodzwonić?
Odpowiedź: Łatwo. Każdy może to sprawdzić pod numerem [...]
</>

Tak, napisałem to świadomie tak złośliwie :>

--
					(moskit_at_irc.pl)