Re: A propos sprawy ICM'u

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 18:21:34 MET DST

Zygmunt Gorszczynski wrote:
>W calej tej dyskusji
>umknal nam jednak pewien szczegol: nikt nie wspomina o osobach
>produkujacych dziecieca pornografie i osobach wysylajacych ja do sieci.

dokładnie, dlaczego ograniczać czyjekolwiek prawo do wyboru tego, co chce
czytać/oglądać? prawo złamał twórca tych zdjęć, nie właściciel serwerów
przez które one płyną

>Co do odpowiedzialnosci adminow... Gdyby admin sprawdzal przecietnie 1
>grupe w 1.5 sekundy braklo by mu na sprawdzenie wszystkich grup
>dniowki...

powiedzmy to wprost - jeśli któryś admin chce, niech kasuje te zdjęcia,
uda mu się skasować 10, może 20% - i co z tego? czy komukolwiek to
przeszkodzi? a kosztować będzie
wg mnie powinno się udostępniać wszystkie grupy, a gdy zajdzie podejrzenie
popełnienia przestępstwa - namierzyć osobę wysyłającą zakazane materiały
i poinformować policję (być może międzynarodową)

>Dosc ciekawy jest rowniez wywiad z informatorem Rzeczpospolitej
>umieszczony w dodatku do Gazety Wyborczej. Wspomina on, ze nie zapina
>pasow bezpieczenstwa w samochodzie

prawdopodobnie kolejny UPRowiec...