Re: Kontrola Internetu

Autor: -=Mr.FX=- (mrfx_at_clan.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 17:05:38 MET DST

>jak jest w innych krajach (chodzi mi o przypadki gdzie są
>jakieś ograniczenia, kontrola)?

AFAIK w Chinach istnieje kontrola wykorzystywania Internetu. Niestety
nie wiem nic więcej na jakich zasadach funkcjonuje ani z jakimi
rezultatami.

Swego czasu prowadziłem korespondencje z pewną chińską firmą - po
pewnym czasie kontakt się... urwał (niestety). Do tej pory nie wiem co
się stało :( (firma istnieje, jej serwer zniknął z sieci).

>i jak się przed tym zawczasu zabezpieczyć/uchronic? :)

popierać liberałów w wyborach ;-)

--
Mr.FX [myryfykysy]