Odp: Panie Płókarz, proszę przyj?ćwyrazy uznania

Autor: DarekO (darek_at_vc.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 16:17:17 MET DST

> No to malo wiesz :)

A Ty wiesz co chcesz :)

> Ale niezgadzac sie mozesz. Jest to twoja ocena. Nie
> wazne, ze nie ma zadnych dowodow na podparcie twojej tezy.

To jest dopiero bzdura

> Ale mam dla
> ciebie propozycje, wejdz na ircnet na kanal #gaypl i porozmawiaj z
> gejami. Zapytaj sie ich dlaczego nimi sa, skad sie to wzielo itp.
> Zareczam ci, ze 100% gejow jest gejami lub bi od urodzenia, a nie z
> nudow czy ogladania obrazkow gejowskich.

A oni skad wiedza?

Porównaj sobie statystyki. Skad Twoim zdaniem biora sie róznice w ilosci
gejów i lesbijek w róznych kulturach? Albo dlaczego wsród mezczyzn
wykorzystanych w dziecinstwie jest wiecej gejów niz wsród reszty?

> Bzdura wyssana z palca.

Sonczyles psychologie?

> Jak to co jest wysylane ? Zdjecia nastolatek. Czy to jest zabronione ?
> Nie jest.
> Jesli cie to razi nie wchodz na ta grupe.

Grupa chybiona, fakt , ale nie odwracaj kota ogonem. Wiesz o co mu
chodzilo.

> No wlasnie, wiec dlazego kasowac cale grupy alt tylko dlatego, ze na
> jakiejs tam jednej czy dwoch grupach pojawi sie raz na jakis czas
> zdjecie pedofilskie, ktorego autor i tak chwile potem zostanie
> namierzony.

A kto chce kasowania wszystkich alt*

> Przez roznych spolecznikow takich jak Pan Plokarz, tylko ze oni robia to
> z glowa i namierzaja gosci po adresie IP, pisza do providerow, interpolu
> itp. W ciagu kilku dni gosc jest namierzony i skasowany przez swoja
> lokalna policje. Jesli ja moglem to zrobic na grupie pl.soc.seks to i
> tak samo mozna to zrobic na dowolnie innej grupie z dowolna osoba.

Chyba ze jest sprytna.