Re: Panie Płókarz,

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 14:38:29 MET DST

Mack de la Chudra wrote:

> proceder. I pewnoscia trezba to robic. Poza tym, w rozpowszechnianiu takich
> zdjec nie chodzi o to, ze ktos zostanie pedofilem, tylko o to, ze ktos
> zrobil takie zdjecia _dziecku_.

Scigac wiec nalezy tych co robia te zdjecia i puszcaja w Siec. Jest to
oczywiste.

> I nie zgadzam sie, ze pedofilem zawsze sie rodzi. W wielu przypadkach
> pedofilem, tak jak homoseksualista czy narkomanem, staje sie z nudów. Gdy

No to malo wiesz :) Ale niezgadzac sie mozesz. Jest to twoja ocena. Nie
wazne, ze nie ma zadnych dowodow na podparcie twojej tezy. Ale mam dla
ciebie propozycje, wejdz na ircnet na kanal #gaypl i porozmawiaj z
gejami. Zapytaj sie ich dlaczego nimi sa, skad sie to wzielo itp.
Zareczam ci, ze 100% gejow jest gejami lub bi od urodzenia, a nie z
nudow czy ogladania obrazkow gejowskich.

> zycie staje sie szare i jednostajne niektórym wystarczy skok na banji, ale
> inni szukaja bardziej "egzotycznych" podniet. W takich przypadkach
> obejrzenie kilku zdjec moze sklonic do "urozmaicenia" sobie zycia.

Bzdura wyssana z palca.

> Ciekawe, co jest wysylane na grupe alt.binaries.pictures.erotica.teen?

Jak to co jest wysylane ? Zdjecia nastolatek. Czy to jest zabronione ?
Nie jest.
Jesli cie to razi nie wchodz na ta grupe.

> A artykul pod tytulem "Dzikie kotki na goracym blaszanym dachu" opublikowany
> w pismie "Cats" spowoduje wykupienie calego nakladu przez wielbicieli kotów?
> Use you mind Easy^R!

No wlasnie, wiec dlazego kasowac cale grupy alt tylko dlatego, ze na
jakiejs tam jednej czy dwoch grupach pojawi sie raz na jakis czas
zdjecie pedofilskie, ktorego autor i tak chwile potem zostanie
namierzony.

> Przez kogo? Przez NICH? Nie zartuj. Albo opowiedz o szczególach takich
> akcji.

Przez roznych spolecznikow takich jak Pan Plokarz, tylko ze oni robia to
z glowa i namierzaja gosci po adresie IP, pisza do providerow, interpolu
itp. W ciagu kilku dni gosc jest namierzony i skasowany przez swoja
lokalna policje. Jesli ja moglem to zrobic na grupie pl.soc.seks to i
tak samo mozna to zrobic na dowolnie innej grupie z dowolna osoba.

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl