Re: Afera w inecie, nie afera Plotkarza

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 16:14:38 MET DST

Dnia 26 Aug 99 o godz. 21:56, Grzegorz BRZESKI napisal(a):

> Jest kilka planow 'kontrolowania' Internetu. Natomiast jesli chodzi o
> Radio Maryja to min. Srebro na wypowiedz "dobrze ze KRRiT nie kontroluje
> jeszcze internetu", odpowiedzial "jeszcze tylko niedlugo". Bardzo
> mozliwe ze nie uzylem dokladnych slow natomiast sens wypowiedzi
> zachowalem.
To samo sie wypsnelo min. Srebrze na konferencji "Miasta w Internecie" w
Tarnowie. Powiedzial cos o powolaniu dwoch organow regulacyjnych:
jednego zajmujacego sie kwestiami technicznymi, drugiego - bedacego
rozienieciem dzisiejszej KRRiT - "zajmujacego sie trescia". Kiedy
zgromadzeni tam dziennikarze zaczeli go gremialnie atakowac pytaniami, jak
sobie wyobraza kontrole tresci w Internecie, zaczal sie rakiem wycofywac z
tego co powiedzial, i w koncu stwierdzil, ze o zadnej kontroli tresci nie
ma mowy. Natomiast o czym mialaby byc mowa, tego za bardzo nie bylo wiadomo.
Wydaje mi sie, ze te wypowiedzi to tylko pobozne zyczenia i chec
przypodobania sie pewnym srodowiskom, choc moze sie myle?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl