Re: Panie Płókarz, proszę przyjšćwyrazy uznania

Autor: Mack de la Chudra (msystem_at_polbox.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 15:13:12 MET DST

Grzegorz Staniak napisał(a) w wiadomości: <37C3E867.53093B89_at_zagiel.pl>...

>... i to oczywi?cie s? argumenty za pozostawieniem grup pedofilskich
>w spokoju w imię "wolno?ci słowa" w Internecie?

To już temat na osobną dyskusję, co jest ważniejsze: kim jest ten, kto to
zrobił, dlaczego to zrobił, jak to zrobił czy jakie są (mogą być) skutki
tego, co zrobił. Taka dyskusja odbyła się już kiedyś w związku ze sprawą
pułkownika Kuklińskiego i wtedy również, z oczywistych względów, nie było
jednoznacznych odpowiedzi. Chyba nie ma sensu koncentrować się na osobie
Tomka Płókarza, bo jest to osoba budząca u wielu mieszczane uczucia, tylko
na temacie, który Tomek poruszył, bo co do jego wagi i potrzeby znalezienia
rozwiązania, wszyscy (chyba) są zgodni.

Pozdrawiam,
Mack de la Chudra