Re: Kontrola Internetu

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 15:29:46 MET DST

Tomasz Hołdys napisal(a) dnia [27 Aug 1999]:

>Rosja (władze Rosji) miała takie pomysły - w ramach koncesjonowania
>dostawców internetu miał być założony monitoring transmisji
>prowadzony przez (dzisiejsze) KGB. Czy to w Rosji weszło - nie wiem,
>ale chyba tak.

ZTCW istnieją przodujące kraje (np. Syria) wymagają obecnie od operatorów
telekomunikacyjnych implementacji podsłuch rozmów/danych w sieci w sposób
przezroczysty dla użytkownika.

Warto też poczytać o amerykańskich inicjatywach/standardach, np. CALEA
albo LAES. Np:
http://www.epic.org/privacy/wiretap/calea/fnprm.html

--
					(moskit_at_irc.pl)