Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Easy^R (easy_at_kam.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 12:45:57 MET DST

MD wrote:

> Przepraszam, ze sie wtrace, ale o ile mi wiadomo, nie ma poki co w
> polskim prawie jednoznacznej definicji pornografii, a wiec...

A nawet jakby taka definicja byla, czy to cos zmienia ?
Jesli ktos chce ogladac to moze to robic. Chodzi tylko o zabezpieczenie
przed osobami nie zyczacymi sobie przypadkowo ogladania takich zdjec.
Osoba ktora razi porno nie wejdzie np. na grupe
alt.binaries.pictures.erotica.pornstars bo juz z samej nazwy wiadomo co
tam jest :)
A jesli ktos wchodzi na wlasna odpowiedzialnosc jak Pan Plokarz (czy jak
mu tam) i potem robi raban, ze znalazl zdjecie porno no to sorry, ale
czy ktos go do tego zmuszal ? Chcial zobaczyc porno, wszedl na grupe
porno z wlasnej woli i zobaczyl. Jego wybor. Jesli mu sie nie podoba,
niech nie wchodzi i nie oglada.
Jesli natomiast zobaczyl zdjecie kid-porno, to w takim przypadku nalezy
powiadomic admina by pomogl namierzyc osobe wysylajaca takie zdjecia w
Siec. Policje i gazety bezsensu jest informowac, bo oni nawet nie wiedza
co t jest naglowek postu czy tez NNTP-Posting-Host :)

--
Pozdrowienia, Easy_R
POLSKI SEX LINKS   http://www.info.erotica.pl