Re: Odp: Odp: Panie Płókarz, proszę przyjąć wyrazy uznania

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 13:47:47 MET DST

Dnia 25 Aug 99 o godz. 23:09, DarekO napisal(a):

> że nie muszą. Administrator automatycznie udostępnia grupy. Udostępnia
> informacje, zdjęcia, filmy.... i wydaje mu się że nic nie powinno go
> obchodzić bo robi to automatycznie. Bo on tylko udostępnia. Jednak
> udostępnia znaczy rozpowszechnia.
Ha! Wlasnie! "Udostepnia znaczy rozpowszechnia"????
Mysle, ze to temat na niezly spor miedzy prawnikami, czy automatyczne
udostepnianie jakichs tresci, tak jak to ma miejsce np. na newsach, jest
w kategoriach prawnych *rozpowszechnianiem*.
Tu jest wlasnie pies pogrzebany! Moim zdaniem tu nie ma rownowaznosci.
IMHO rozpowszechnianie musi byc swiadome, a wiec *rozpowszechnia* tylko ten,
kto to wyslal na newsy. Ale ja nie prawnik, a tu naprawde potrzebna bylaby
jakas solidna interpretacja prawna...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl