Re: Odp: Odp: Panie Płókarz, proszę przyjąć wyrazy uznania

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 12:41:11 MET DST

Dnia 25 Aug 99 o godz. 17:38, DarekO napisal(a):

> To chyba jakaś kpina??!!!
> Nie rozumiem jak można nie wiedzieć! Jak można się nie zainteresować jakie
> grupy udostępniasz??????
Czy ja wiem, od kogo do kogo i na jakie tematy maile przechodza codziennie
przez moj serwer?
Ja dbam o to, zeby system dzialal sprawnie i zeby maile byly przesylane. A
kto, do kogo i co bedzie przesylal to juz nie moja sprawa.
Dokladnie to samo dotyczy serwerow news.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl