Re: odpowiedzialnosc za newsy

Autor: Krystian Stypuła (krisfm_at_home.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 11:39:07 MET DST

Witam!
>Jesli taka procedura cie nie zadowala, to sam powiadamiaj administratora
>servera news z ktorego zdjecie zostalo wyslane do Sieci.

Uwazam, ze jest to temat, z ktorym "cos" nalezy zrobic. Ale procedura, ktora
opisujesz za bardzo przypomina mi akcje Radia Maryja i skladanie setek
tysiecy skarg/pozwow itp. dla samej idei. Z drugiej strony - czy ktos
spedzajacy codziennie x godzin pracujac w Internecie bedzie zglaszal
adminowi o kazdej napotkanej rozneglizowanej blond?

W tej calej "aferze" niebezpieczna jest jedna rzecz, zreszta juz parokrotnie
podnoszona - ze wypowiadaja sie o niej osoby, ktore nigdy nie korzystaly z
Internetu, nie znaja jego specyfiki i nie odrozniaja swiata rzeczywistego od
swiata tworzonego przez Siec. To w linii prostej prowadzi do konsekwencji -
dzisiaj newsy a co jutro? Moze strony WWW, gdzie autor nie umiescil
ostrzezenia, a wsadzil pare rozbieranych fotek?

Pozdrawiam
Krystian Stypula