Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_zagiel.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 11:06:30 MET DST

Easy^R wrote:

> Co rozumiesz pod pojeciem "twarda pornografia" ? Czy pokazanie wytrysku
> to "twarda pornografia" ?
> Bo jesli tak, to np. ukazywanie sie na polskim rynku pisma EXTASY jest
> nielegalne ?

Weź może i przeczytaj tę ustawę. Pisałem juz co najmniej kilkanaście
razy, że w polsce karalne jest (m.in.):

a) atakowanie kogokolwiek jakąkolwiek ponografią
b) produkcja i rozpowszechnianie "twardej" - z udziałem dzieci,
zwierząt i przemocy.

Więc jeśli ten wytrysk nie mieści sie w kategorii b) i jego obraz
nie jest nikomu (w szczególności nieletnim) narzucany,
rozpowszechniaj go sobie do woli.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl>