Re: Odp: Odp: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 11:36:02 MET DST

Dnia 24 Aug 99 o godz. 20:10, Tomasz Płókarz napisal(a):

> Ani mysle, poniewaz:
> 1. Grupa alt.binaries.pictures.pictures.erotica.pre-teens i pare innych nie
> znalazla sie na serwerze ICM za przyczyna krasnoludkow. Jestem moze luserem,
> ale tego jestem prawie pewien.
Nie za przyczyna krasnoludkow rowniez wysylane przez Ciebie posty trafiaja
na grupe pl.internet.polip. A przeciez administratorzy serwerow nie
umieszczaja na nich *recznie* kazdego z Twoich postow.
Nie pojmuje - czy ty zyjac w XX wieku nie jestes w stanie zrozumiec, ze
pewne mechanizmy dzialaja AUTOMATYCZNIE???

> 2. W czym zawinilem "uzytkownikom usenetu"? - nie pojmuje.
Rozpetales przyslowiowa burze w szklance wody, wychodzac z nieslusznych
zalozen wynikajacych z Twojej niekompetencji, napsules nerwy wielu ludziom
i spowodowales, ze tracili oni swoj czas bezskutecznie z toba dyskutujac.
Ale fakt, przepraszac to wlasciwie nie masz za co. Trudno przepraszac za
glupote. Wystarczyloby, zebys sie przyznal do bledu, niewiedzy i obiecal,
ze na przyszlosc nie bedziesz sie wypowiadal w sprawach, na ktorych sie nie
znasz, zanim sie chociaz troche o nich nie poduczysz.

> 3. Prosze wybaczyc, "RZ" to nie sa dzieci...
Akurat co do dzieci, to z tej calej sprawy okazalo sie, ze w "Rzepie" sa
straszne dzieci. Wieksze niz Ty... ;-) "Rzepa" zblaznila sie na calego.
Niestety, wiekszosc ludzi nie znajacych sie na rzeczy (a takich jest 99%)
nie zdaje sobie z tego sprawy, i na tym polega problem. :-(
Natomiast sie z Toba calkowicie zgadzam, ze nie ma zadnego powodu, zebys ty
przepraszal "Rzepe". To raczej "Rzepa" powinna przeprosic uzytkownikow
Usenetu, bo o ile Tobie mozna wybaczyc niekompetencje, o tyle
dziennikarzowi NIE.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl