Re: Panie Płókarz, proszę przyjć wyrazy uznania

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 12:34:23 MET DST

Dnia 25 Aug 99 o godz. 16:54, Grzegorz Staniak napisal(a):

> użytkownik - a nie administrator - Usenetu, miałem nadzieję, że od
> wszystkich specjalistów zgromadzonych na liście usłyszę jakiekolwiek
> konstruktywne propozycje. Niestety, jeszcze się ich nie doczekałem.
> I sądząc po typie reakcji na całą sprawę, pewnie nie doczekam. Po
Najwidoczniej po prostu takich propozycji sformulowac sie NIE DA.
Nie dopuszczasz takiej mozliwosci???

> raz kolejny tzw. środowisko użytkowników Internetu daje dowód na to,
> że samodzielnie nie jest w stanie podjąć żadnego konkretnego
> działania (poza wycięciem odpowiednich grup) jeśli pojawi się
> jakikolwiek konkretny problem.
Bo to jest jedyne, co mozna zrobic - dzialanie post factum.
Sam wspominales o konfiskowaniu gazet pornograficznych czy zamykaniu stacji
TV nadajacych takie materialy. PO FAKCIE, a nie prewencyjnie, na wszelki
wypadek.
JEDYNYM zabezpieczeniem, zeby w zadnym medium na pewno nie zostaly
opublikowane niezgodne z prawem materialy, jest ceznura prewencyjna. NIE MA
INNEJ MOZLIWOSCI.
Ale Usenetu prewencyjnie cenzurowac sie nie da. Ilu ludzi musialoby to
robic???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl