Re: Panie Płókarz, proszę przyjć wyrazy uznania

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Wed 25 Aug 1999 - 10:23:15 MET DST

Grzegorz Staniak napisał(a):

> Owszem. Przeczytaj sobie w jakim tonie napadają na Tomka "obrońcy",
> a potem jego odpowiedzi i oceń bezstronnie, kto ma więcej klasy.

Przeczytaj sobie, kto ma wiecej klasy i uzywa ladniejszych wyrazow
zaczynajacych sie od "w...". Niestety, ktos kto ceni sobie taka forme
dyskusji a takze ceni sobie bardziej gazetowa sensacje niz policje nie
budzi mojego uznania, choc sam jestem dziennikarzem.

Jaroslaw Zielinski
http://www.winter.pl/ - Wiadomosci Internetowe