Re: Odp: Dlaczego pognebilem ICM....

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 27 Aug 1999 - 11:24:18 MET DST

Dnia 24 Aug 99 o godz. 19:11, Marcin Jagodzinski napisal(a):

> Gdzie cos takiego sie pojawia?!

Ot chociazby w tinie ;-). Tylko troche inaczej sformulowane... ;-)))
Z drugiej strony, oczywistym jest, ze gdyby gosciu byl w sieci dluzej niz
te 2 tygodnie, to by sie juz nauczyl odruchowo ignorowac te komunikaty albo
po prostu je wylaczyc...
(ja tez do pewnego czasu skrupulatnie czytalem nazwy wszystkich nowych grup
pojawiajace sie przy uruchamianiu tina, bo "a nuz znajde tam cos dla mnie
interesujacego". Dopiero trzeba bylo dlugiego czasu, zebym zrozumial, ze
nawet jezeli znajde tam jakas grupe ktora teoretycznie moglaby mnie
zainteresowac, to i tak nie bede mial czasu zeby ja czytac ;-))
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl