Re: Odp: Afera w inecie, nie afera Plotkarza

Autor: Kamil Jonca (kjonca_at_kjonca.kjonca.bogus)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 22:14:50 MET DST

Dnia Thu, 26 Aug 1999 19:19:33 GMT,
osoba podpisana: Marcin Jagodzinski <marcinj_at_webcorp.com.pl>
napisała:

>Jak ma dojść? Ostatnio pojawiają się informacje, że search-enginy mają
>zarchiwizowane jakieś 30% stron WWW. A stoi za nimi potężny szmal. Czy
>rządy będą w stanie objąć całość? Jak?
Spokojnie, ja zdaję sobie sprawę że inet technicznie jest czymś innym niż
telewizja czy prasa. A cała dyskusja toczy się wokół tego że niektórzy nie
moga/chcą tego zrozumiec. Mylę się ?
KJ

--
Kamil Jońca kj153553_at_zodiac2.mimuw.edu.pl
EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping