Re: Sedno sprawy --> zalosny poziom artykulu (bylo:

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 19:28:10 MET DST

Robert Kois wrote:

> Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> wrote:
>
> :> > ... a jako "clueless newbie" _miał prawo_ nie znać zasad, adresów
> :> > adminów i podjąć takie działania, jakie uznał za stosowne.
> :>
> :> Owszem, miał prawo nie znać zasad. Tego mu nie wypominam, w końcu każdy
> :> kiedyś zaczynał. Ale nie przyjmował do siebie wiadomości, że wybrał
> :> chyba najgorszy z możliwych sposobów. I zarzuty te (fakt, w ostrym
> :> tonie) były wygłaszane zewsząd. Ale do niego to nie docierało.
> :
> [...]

zeby juz nikt nie mial watpliwosci, to jeszcze zmienilem to na:

        Poza tym, bardzo niemile widziane (i starannie ścigane i tępione -
        prawa w grupach usenetowych</a>) będą następujące zjawiska:

chociaz uwazam, ze tak jak to napisal przedtem jwr tez nie pozostawialo
watpliwosci
(byl podpisany pod tekstem swoim imieniem i nazwiskiem razem z emailem).
jesli ktos
nie chcial tego zauwazyc, to chyba tylko wynik jego zlej woli. chyba, ze
w ogole
nie zadal sobie trudu poszukania tych informacji, co zreszta na jedno
wychodzi.

jak rozumiem, dziennikarze rzepy tego trudu sobie nie zadali :-(

--w