grupa vs. posty

Autor: Paweł Krawczyk (kravietz_at_ceti.pl)
Data: Thu 26 Aug 1999 - 19:02:15 MET DST

Grzegorz Staniak <gstaniak_at_zagiel.pl> wrote:
> No dobrze, powiedzmy że to był skrót myślowy. Grupa, sądząc po
> nazwie, stworzona jako zachęta do wysyłania postów łamiących prawo.

To nie jest takie proste, bo jeśli chcesz wprowadzić regularcje to muszą
być one precyzyjne. W grupie alt.binaries.erotica.teen mogą się pojawić
pornosy dziecięce, w grupie alt.binaries.erotica.female też mogą być,
a także w setce innych grup, wliczając w to pl.internet.polip gdyby
komuś na tym zależało. Wyobrażasz sobie jakie byłyby konsekwencje
kasowania całych grup w przypadku pojawienia się tam niedozwolonych
treści?

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/